Dear readers,

MUKE SENYUM CERIA TAPI HATIKU SEDIH PEDIH :(

dicoret-coretkan kecikyaya
Okeh pattern aku,aku x suke nk show off perasaan aku yg tgh cdih gundah gulana ratap hiba dpn owg rmai.Wlaupon aku tgh cdih tp aku akn cube jgk senym ‘n’ buat2 ceria sbb aku x suke owg lain tgk muke aku yg tgh cdih,buyukkk cangat huhuhu.Kalau aku terngs dpn kwn2 aku,aku akn cube jgk buat2 gelak hahaha.Wlaupon kowg nk kutuk2 aku sklipon,aku xkesah *tp dlm ati damn ko kutuk2 aku*.Wlaupon aku ssh nk marah nk terase tp skli aku terase skli aku meletup,memang terok la aku bantai nnti.Abes segale binatang dlm zoo kluar dpd mlt aku nih.Aku nk cube jd sowg yg strong patient cool relax chill happy-go-lucky.Skang nih aku tgh cdih ‘n’ mcm biase la muke aku ttp senyum ceria.:)

muke senyum dalam duke :(


Lots of love,


Thanx for Reading,AKU SAYANG KAMU

0 tulisan cantik:

Post a Comment

 

welcome to KECIK YAYA's blog © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor